Тема:
" Пріоритетні напрямки роботи дошкільної ланки освіти на
2015-2016 н.р."
1. Самопрезентація. Очікування та побажання до організації роботи ММО.(інтерактивна вправа, педагоги).
2. Пріоритетні напрямки
роботи педагогів ДНЗ на 2015-2016 н.р. згідно інструктивно-методичних
рекомендацій (Лист МОН № 1/9-249 від 20.05.15 року).
4. Діяльнісний підхід до навчання
та виховання як методологічний
базіс організації освітньої роботи з
дошкільниками ( доповідь, презентація ).
5. Компоненти навчальної
діяльності (обговорення, педагоги).
6. План роботи ММО на 2015-2016
н.р. (обговорення, план роботи ММО).
7. Про якісний склад
педагогів, що відвідують ММО; рівень професійної компетентності щодо проблеми діяльнісного
підходу (анкетування, педагоги).
Нормативні документи для опрацювання
до засідання ММО:
- Матеріали серпневої конференції педагогічних працівників міста;
- Інструктивно-методичний лист МОН України від 20.05.2015 № 1/9-249 «Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2015-2016 навчальному році» (Лист МОН).
Рекомендації засідання ММО №1 (до виконання):
• подаруй дитині радість творчості, усвідомлення авторського голосу;
• не «над», а «поруч»;
• радуйся питанням, але відповідати не поспішай;
• вказуючи на помилки, стимулюй активність дитини.
ІІ. У повсякденній діяльності з дітьми активно використовувати проблемні ситуації, дотримуючись наступної структури:
1.введення в ситуацію ;
2. актуалізація знань і умінь;
3. утруднення в ситуації;
4. відкриття нового знання;
5. включення нового знання (способу дії) у систему знань і умінь;
6. рефлексія діяльності.
ІІІ. При організації продуктивної діяльності використовувати форму спільної партнерської діяльності дорослого з дітьми, дотримуючись принцип добровільного включення дитини в діяльність.
Домашнє завдання
- опрацювати літературу:
Крутій К. Діяльнісна модель заняття //
Дошкільне виховання. - 2006. - № 7. - С. 16 - 19.;
Сазонова А. Діяльнісний
підхід як основа формування суб’єктивного досвіду дошкільників
//http://www.stattionline.org.ua/pedagog/104/17583-diyalnisnij-pidxid-yak-osnova-formuvannya-sub-yektivnogo-dosvidu-doshkilnikiv.html.
- підібрати проблемні ситуації для використання в роботі з дітьми старшого дошкільного віку з метою впровадження діяльнісного підходу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий