Матеріали методичного об'єднання для вихователів старших груп м. Енергодар

Засідання ММО №1

Тема:  

Пріоритетні напрямки роботи дошкільної ланки освіти на 2015-2016 н.р."


План роботи

1. Самопрезентація. Очікування та побажання до організації роботи ММО.(інтерактивна вправа, педагоги).

2. Пріоритетні напрямки роботи педагогів ДНЗ на 2015-2016 н.р. згідно інструктивно-методичних рекомендацій (Лист МОН № 1/9-249 від 20.05.15 року).

3. Діяльнісний підхід до навчання та виховання  (самооцінка рівня розуміння проблеми) 
4. Діяльнісний підхід до навчання та виховання  як методологічний базіс  організації освітньої роботи з дошкільниками ( доповідьпрезентація ).

5. Компоненти навчальної діяльності (обговорення, педагоги).

6. План роботи ММО на 2015-2016 н.р. (обговорення,  план роботи ММО).

7. Про якісний склад педагогів, що відвідують ММО; рівень професійної компетентності щодо проблеми діяльнісного підходу (анкетування, педагоги).

Нормативні документи для опрацювання 
до засідання ММО:

  • Матеріали серпневої конференції педагогічних працівників міста; 
  • Інструктивно-методичний лист  МОН України від 20.05.2015 № 1/9-249  «Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2015-2016 навчальному році» (Лист МОН).
Рекомендації засідання ММО №1 (до виконання):

І. При організації навчальної діяльності з дітьми дотримуватися «золотих правила» діяльнісного підходу:

• подаруй дитині радість творчості, усвідомлення авторського голосу;
• не «над», а «поруч»;
• радуйся питанням, але відповідати не поспішай;
• вказуючи на помилки, стимулюй активність дитини.


ІІ. У повсякденній діяльності з дітьми активно використовувати проблемні ситуації, дотримуючись наступної структури:


 1.введення в ситуацію ; 

2. актуалізація знань і умінь; 
3. утруднення в ситуації; 
4. відкриття нового знання; 
5. включення нового знання (способу дії) у систему знань і умінь; 
6. рефлексія діяльності.

ІІІ. При організації продуктивної діяльності використовувати форму спільної партнерської діяльності дорослого з дітьми, дотримуючись принцип добровільного включення дитини в діяльність.

Домашнє завдання


- опрацювати літературу
 Крутій К. Діяльнісна модель заняття // Дошкільне виховання. - 2006. - № 7. - С. 16 - 19.; 
Сазонова А. Діяльнісний підхід як основа формування суб’єктивного досвіду дошкільників //http://www.stattionline.org.ua/pedagog/104/17583-diyalnisnij-pidxid-yak-osnova-formuvannya-sub-yektivnogo-dosvidu-doshkilnikiv.html.

- підібрати проблемні ситуації для використання в роботі з дітьми старшого дошкільного віку з метою впровадження діяльнісного підходу.





Комментариев нет:

Отправить комментарий